Veelgestelde vragen

Waarom inloggen?

  • Plaats uw werk en kom direct in contact met geïnteresseerde aannemers.
  • Vervang zieke medewerkers tijdelijk door onderaannemers.
  • Test uitgebreid: de eerste 3 maanden zijn volledig gratis en zonder verplichtingen. 
  • Breid uw netwerk uit.
  • Vind de juiste aannemer voor u aan de hand van beoordelingen.
  • Laat uw extra werk uitvoeren door een andere aannemer.
  • Indien de juiste aannemer nog niet geregistreerd is, helpt WorkForMe graag om de juiste aannemer te vinden.

Ik kan mijn categorie niet terug vinden

U mag uw categorie doorsturen via mail naar info@workforme.be. Uw categorie wordt aangemaakt en u wordt gecontacteerd als uw categorie toegevoegd is.  Ondertussen kan u de categorie 'Divers' gebruiken.

Hoe registreer ik?

Klik op de beginpagina onderaan op registreren. Vul uw gegevens in, duid uw voorkeur
aan en klik op registreren. U krijgt een bevestigingsmail van uw account. In de mail staat in
een link om uw account te bevestigen. Bevestig deze link en ga aan de slag!

Hoe pas ik mijn gegevens aan?

Log in, ga naar uw profiel. Links op uw scherm staat een knop 'profiel aanpassen'. U kan hier uw gegevens wijzigen.

Kan de andere aannemer bekijken in welke werken ik geïnteresseerd ben?

Ja, u en de andere aannemer krijgen een mail als u als u op de knop 'Ik wil dit werk' heeft
gedrukt.

Hoe wijzig ik mijn paswoord?

Ik ben niet ingelogd:
U kan op de startpagina klikken op 'account'. Dan kan u klikken op 'wachtwoord vergeten'. Vul uw emailadres is. U krijgt een mail met een link waarmee u uw paswoord kan wijzigen.

Ik ben ingelogd:
Ga naar uw account, klik op 'profiel aanpassen', helemaal onderaan kan u de mogelijkheid vinden om uw paswoord te wijzigen.

Hoe zeg ik mijn account op?

Opzeggen kan via mail of via het contactformulier. Er is geen opzegtermijn. De account
wordt beeidigd ten laatste 1 maand na de laatste betaling van 35 euro excl btw.

Heeft u nog vragen?

Neem contact op met WorkForMe via mail info@workforme.be of via telefoon
0479/70.36.76.

Ik kan mijn sector niet terug vinden

U mag uw sector doorsturen via mail naar info@workforme.be. Uw sector wordt aangemaakt en u wordt gecontacteerd als uw sector toegevoegd is.  Ondertussen kan u de sector 'Divers' gebruiken.

Kan iedereen mijn ingegeven werken bekijken?

Elke persoon die een account heeft van workforme kan uw werken bekijken en u hiervoor
contacteren.

Kan iedereen mijn gegevens bekijken?

Elke persoon die een account heeft van workforme kan uw gegevens bekijken en u
contacteren.

Kan ik meerdere accounts aanmaken voor mijn bedrijf?

U kan een account aanmaken per persoon. De gebruiker ziet enkel de werken die ze zelf
plaatsen en waarvoor ze interesse hebben. Per account betaal je 35 euro per maand excl.
Btw.

Ik ben geregistreerd maar kan niet inloggen

Is uw paswoord correct?
U kan makkelijk uw paswoord wijzigen links van het scherm. Klik op 'mijn paswoord
vergeten. U krijgt een mail met een link waarmee u een nieuw paswoord kan aanmaken.

Heeft u de bevestigingsmail reeds ontvangen?
De mail is mogelijk in uw spam folder terecht gekomen. U kan een nieuwe
bevestigingsmail aanvragen via info@workforme.be.

Hoe geef ik een nieuw werk in?

Ga naar uw account (rechts boven in de hoek van het beginscherm)
Log in en u komt terecht op uw profielpagina.
Links in het scherm ziet u 'Plaats een werk'. Klik op de knop en vul de gegevens in die nodig zijn zodat anderen aannemers begrijpen wat u zoekt. U kan bestanden uploaden, max 5, zodat plannen en foto's toegevoegd kunnen worden. Als u klaar bent, drukt u onderaan op 'werk bewaren'. De bewaarde werken kan u terug vinden bij uw profiel onder 'Mijn werken'. U kan de geplaatste werken bij 'mijn werken' ook wijzigen.